Skip to content

Brezplačna dostava ob nakupu nad 35€

Pokličite nas:

+386 (0)5 625 90 78

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Emoneckafe.si 

OSNOVNI PODATKI O PODJETJU

Emonec kafe d.o.o.
Vanganelska cesta 20, 6000 Koper
Tel.: +386 5 625 90 74, +386 51 309 119
Emailinfo@emoneckafe.si
Spletna stranwww.emoneckafe.si
Facebookhttps://www.facebook.com/emoneckafe.si/

ID za DDV: SI78009944
Matična številka: 5470625000
TRR/IBAN: SI56 05100 80000 17161
Dejavnost: C10.830 – Predelava čaja in kave in Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Datum vpisa pri AJPES: 27.3.1991

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Emonec kafe določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Emonec kafe d.o.o. Vanganelska cesta 20, 6000 Koper (v nadaljevanju ponudnik).

Pogoji poslovanja spletne trgovine emoneckafe.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter s priporočili TZS.

Spletna trgovina emoneckafe.si deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne trgovine emoneckafe.si je brezplačna. Izberete in naročite izdelke ter jih uvrstite v nakupovalno košarico. S končno potrditvijo naročilo oddate. Naročilo se obdela in pripravi glede na možnost dobave izdelkov.

Ob naročilu vam na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob naročilu, pošljemo obvestilo o vašem nakupu. Istočasno pa se vaše naročilo shrani tudi pri nas. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na našem strežniku.

Cene

Vse navedene cene izdelkov v naši trgovini so v eur in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Emonec kafe si pridržuje pravico do spremembe cen, razen, če ni  navedeno drugače (primer akcij in posebnih popustov). Ko naročilo v spletni trgovini emoneckafe.si potrdite, veljajo cene, objavljene s strani podjetja Emonec kafe d.o.o., ki se zapišejo v končni potrditvi naročila.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Če ni drugače navedeno, cene veljajo za en kos. V spletni trgovini emoneckafe.si so navedene cene kot redne cene izdelkov, akcijske cene in posebna ponudba.  Akcijske cene in posebna ponudba so v spletni trgovini emoneckafe.si primerno označene in veljajo za vse kupce spletne trgovine emoneckafe.si

Slike izdelkov

Slike izdelkov so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko razlikuje od slike izdelka na spletu (barvno, številčno…odstopanje).

Teksti ob izdelkih

Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas po telefonu 00386 5 625 90 74 ali +386 51 309 119 po mailu info@emoneckafe.si ali direktno na proizvajalca izdelka.

Odveza odgovornosti

Emonec kafe se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh podjetja in v spletni trgovini Emonec kafe . Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da podatkov ne uspemo popraviti. V takem primeru vas bomo obvestili o eventualnih spremembah in vam omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na:

E-naslov: info@emoneckafe.si ,
Tel:  00386 5 625 90 74 ali +386 51 309 119
Naslov: Emonec kafe d.o.o. Vanganelska cesta 20, 6000 Koper.

Načini plačila

Spletna trgovina emoneckafe.si omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo s kreditnimi karticami

V spletni trgovini, omogočamo plačilo s kreditnimi karticami Visa, MasterCard in Maestro.

Ko izberete želene artikle v košarici, nadaljujete postopek do vpisa vaših podatkov in nato za način plačila izberite: Plačilo s kreditnimi karticami

Plačilo preko Paypal-a

Po oddaji naročila vas stran samodejno preusmeri na Paypalov vmesnik za plačilo. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila. Sistem vam omogoča hitro in varno plačilo z uporabo vašega Paypal računa.

Plačilo z gotovino

Plačilo z gotovino je možno ob osebnem prevzemu na naslovu Vanganelska cesta 20, 6000 Koper. Možen prevzem od ponedeljka do petka od 7h do 15h.

Plačilo po predračunu

V kolikor ste v nakupovalnem postopku izbrali način plačila po predračunu vas prosimo, da plačilo po predračunu poravnate za tem, ko prejmete predračun na vaš e-naslov.

Svoje obveznosti lahko poravnate preko spletne banke kot tudi neposredno na banki ali pošti.

Prosimo, da plačilo po predračunu poravnate v roku 2 delovnih dni od prejema predračuna na vaš e-naslov. V primeru, da bodo naročila neporavnana, sistem za urejanje naročil, naročila avtomatsko izbriše.

Plačilo po povzetju

Ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju vam bomo preko spletne trgovine Emonec kafe poslali potrdilo o prejemu naročila. Kupnino plačate dostavni službi ob dostavi naročenega blaga. Plačilo dostavni službi ob prevzemu je možno z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila.

Če vas v času dostave ni doma, bo poštni delavec pustil obvestilo o dostavi izdelkov v vašem nabiralniku, na podlagi katerega boste paket lahko osebno prevzeli na vam najbližji poštni enoti. Naročene izdelke lahko plačate tudi ob prevzemu v enoti Pošte Slovenije.

Pri gotovinskem plačilu po povzetju se prištejejo še dodatni stroški in sicer strošek odkupnine v višini 1,00 EUR.

Vsa naročila z izbiro plačila po povzetju bomo obravnavali kot končno in nepreklicno naročilo.
V kolikor naročenega blaga ob dogovorjenem datumu ne boste prevzeli, stroške ponovne dostave krijete vi.

* Ne glede na izbran način plačila boste račun za nakup prejeli skupaj z izdelki ob dostavi paketa.

POMEMBNO:
V kolikor izdelki, ki ste jih naročili niso na zalogi, vam bomo sredstva rezervirana za plačilo, sprostili nazaj na vaš TRR račun.

Dostava

Spletna trgovina Emonec kafe nudi dostavo za naročeno blago z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije.
Dostavo opravi pogodbeni izvajalec Pošta Slovenije na navedeni naslov na območju Slovenije.

Naročeni izdelki imajo različne roke dobave:

  • od 1 do 3 delovne dni: kadar je izdelek na zalogi
  • Izdelek je v prihodu. O natančni dobavljivosti vas bomo obvestili. Ta status je namenjen izdelkom, ki jih trenutno ni na zalogi, a je pričakovana dobava v roku 1 tedna. O natančni dobavljivosti vas bomo kontaktirali ter se dogovorili o nadaljnjem poteku naročila.

V primeru naročila izdelkov z različnimi dobavnimi roki (razen statusa Izdelek je v prihodu), bo dejanska dobava izvedena v skladu z najdaljšim navedenim rokom. Kadar izdelek nima zaloge in tudi dobave izdelka ne pričakujemo več, se izdelek odstrani iz ponudbe na spletni strani.

Spletna trgovina Emonec kafe nudi dostavo za naročeno blago z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije in preko GLS.

Dostavo opravi pogodbeni izvajalec Pošta Slovenije ali GLS na navedeni naslov na območju Slovenije.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije ali GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Dostava se izvrši na naslov, ki ga navedete ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje naročenega blaga.

Strošek dostave

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in je pavšalen za vsa naročila. Višina poštnine je 3,86 EUR. Za vsa naročila nad 30 EUR je poštnina brezplačna.

Če se odločite za plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke se obračuna strošek odkupnine v višini 1,00 EUR.

Za vse informacije smo vam z veseljem na voljo,  kontaktirate nas lahko na:
Tel.: +386 5 625 90 74 ali +386 51 309 119
E-mail: info@emoneckafe.si

Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V 7 dneh od prevzema blaga imate pravico, da nam na e-naslov: info@emoneckafe.si ali na tel: +386 5 625 90 74 ali +386 51 309 119 (pon-pet: 8-15h in sob: 8-12h), sporočite, da odstopate od nakupa, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za vašo odločitev.

Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 7 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. Ne glede na obliko odpovedi nam morate predložiti kopijo računa. Prejeto blago morate vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.

Prejeta plačila vam vrnemo na vaš TRR. Vračilo opravljenih vplačil izvedemo v roku 3 dni po tem ko prejmemo blago na naš naslov. Vračilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler ne pošlje dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov – povezava: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno prečiščeno besedilo).

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naše stroške na naslov: Emonec kafe d.o.o. Vanganelska cesta 20, 6000 Koper. Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@emoneckafe.si  ali na tel: +386 5 625 90 74 ali +386 51 309 119 (pon-pet: 8-15h in sob: 8-12h).

Menjava blaga

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če smo vam izročili izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnostih blaga, ki smo vam jih dali mi ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

O morebitni stvarni napaki,nas morate obvestiti na lastne stroške, v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Omogočiti nam morate pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Shranjevanje pogodbe (naročila)

Vsa opravljena naročila in kopije računov arhiviramo na naslovu Emonec kafe d.o.o. Vanganelska cesta 20, 6000 Koper . Kopijo lahko vedno pridobite z zahtevo poslano na e-naslov: info@emoneckafe.si

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancija preneha veljati pri:

  • neupoštevanju navodil za uporabo,
  • popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • malomarnem ravnanju z izdelkom,
  • poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

Varovanje podatkov

Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine Emonec kafe je:

Emonec kafe d.o.o.
Vanganelska cesta 20,
6000 Koper
tel: +386 5 625 90 74 ali +386 51 309 119
E-mail: info@emoneckafe.si
Emonec kafe se zavezuje, da bo ščitila vašo zasebnost pri uporabi naše spletne trgovine Emonec kafer in razvijala tehnologijo, ki omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino Emonec kafe www.emoneckafe.si

Zbiranje osebnih podatkov

Z nakupovanjem v spletni trgovini Emonec kafe dovoljujete, da Emonec kafe d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Zavezujemo se, da bomo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varovali v skladu z ZVOP-1, ščitili pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo. Zavezujemo se tudi k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov.

Spletna trgovina Emonec kafe lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini Emonec kafe. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine Emonec kafe in optimizacijo.

Uporaba osebnih podatkov

Podatke zbiramo z namenom zagotavljanja pravilnega delovanja naše spletne trgovine Emonec kafe ter nudenja zahtevanih storitev. Vaše podatke lahko uporabimo tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje o novostih v spletni trgovini Emonec kafe kot tudi o novostih glede izdelkov ali storitev, ki jih nudi podjetje Emonec kafe d.o.o. Podatke strank hranimo trajno in jih uporabljamo v trajno rabo dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice.

Uporaba piškotkov – Splošno pojasnilo

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. Piškotki so pomembni za delovanje spletnih strani, za to, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina emoneckafe.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Emonec kafe se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Emonec kafe včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Emonec kafe kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Emonec kafe spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Emonec kafe se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@emoneckafe.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Emonec kafe bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Emonec kafe se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Emonec kafe prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Emonec kafe, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.